خدمت رسانی
بسمه تعالی
بحول وقوه الهی وبا پیگیریهای صورت گرفته وتلاشهای زیاد که تقریبا"بیش ازیکسال توسط شوراوشهرداران محترم سابق وفعلی بطول انجامید بلاخره موافقت برداشتن گارد ریل از ابتدای ورودی شهرشیبان ازسمت شهرستان اهواز که در اصل ورودی شهرستان باوی میباشد گرفته شد وعملیات اجرایی برداشتن گاردریل وجایگزین کردن آن بصورت آیلند( جدول)ودرختکاری توسط شهرداری شهر شیبان شروع شده لذا از خداوند متعال توفیق خدمت به مردم شریف و ولایتمدار شهرشیبان به من وهکارانم در شورای شهر وشهردارمحترم شهر عطا بفرماید
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 14:33 توسط عبدالرضا دارم
|