خدمت رسانی

بسمه تعالی

بحول وقوه الهی  وبا پیگیریهای صورت گرفته وتلاشهای زیاد که تقریبا"بیش ازیکسال توسط شوراوشهرداران محترم سابق وفعلی بطول انجامید بلاخره  موافقت برداشتن گارد ریل از ابتدای ورودی شهرشیبان ازسمت شهرستان اهواز که  در اصل ورودی شهرستان باوی میباشد گرفته شد وعملیات  اجرایی برداشتن گاردریل وجایگزین کردن  آن بصورت آیلند( جدول)ودرختکاری توسط شهرداری شهر شیبان شروع شده لذا از خداوند متعال توفیق خدمت به مردم شریف و ولایتمدار شهرشیبان به من وهکارانم در شورای شهر وشهردارمحترم شهر عطا بفرماید

عرض تبریک
دیدار اعضای شورای شهر و شهردار شیبان در روز شنبه مورخ 92/8/25 با جناب آقای نورآبادی ریاست
محترم و جناب آقای موسوی دادستان محترم دادگستری شهرستان باوی جهت عرض تبریک و انتصاب آنها ،
ضمنا" آقای عبدالرضا دارم  رئیس شورای شهر شیبان با توجه به جمعیت شهر و بعد مسافت با مرکز
شهرستان درخواست ایجاد یک شعبه شورای حل اختلاف در شهر شیبان از جناب آقای نورآبادی ریاست
محترم دادگستری شهرستان باوی نموده اند . همچنین دیدار و عرض تبریک اعضای محترم شورا و شهردار
شهر شیبان با فرمانده محترم سپاه منطقه امام حسن (ع) شهرستان باوی جناب سرگرد ساری در تاریخ فوق
انجام گردید و در همان روز نیز با حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی ریاست محترم شورای حل
اختلاف شهرستان باوی ملاقات انجام گرفت .